Thursday, August 30, 2012

Tingginya Darjat Seorang Wanita Di Sisi Allah SWT!

*seorang wanita solehah adalah lebih baik daripada 70 orang wali,

*seorang wanita solehah adalah lebih baik daripada 70 orang lelaki soleh,

*seorang wanita yang jahat adalah lebih buruk daripada 1,000 lelaki yang jahat,

*dua rakaat solat daripada wanita yang hamil adalah lebih baik daripada 80 rakaat wanita yang tidak hamil,

*wanita yang memberi minuman susu dada kepada anaknya akan dapat satu pahala daripada tiap-tiap titik susu yang diberikannya.

*wanita yang melayan suaminya yang pulang dari kerja ke rumah dalam keadaan letih akan mendapat pahala jihad.

*wanita yang habiskan malamnya dengan tidur yang tidak selesa kerana menjaga anaknya yang sakit akan mendapat pahala seperti membebaskan 20 orang hamba.

*wanita yang melihat suaminya dengan kasih sayang dan suami yang melihat isterinya dengan kasih sayang akan dipandang Allah dengan penuh rahmat.

*wanita yang menyebabkan suaminya keluar dan berjihad ke jalan Allah dan menjaga adab rumahtangga akan masuk syurga 500 tahun lebih awal daripada suaminya, akan menjadi ketua 70,000 malaikat dan bidadari dan wanita itu akan dimandikan di dalam syurga, dan menunggu suaminya dengan menunggang kuda yang dibuat daripada yakut.

*wanita yang tidak cukup tidurnya pada malam hari kerana menjaga anaknya yang sakit akan diampunkan oleh Allah akan seluruh dosanya dan bila dia hiburkan hati anaknya Allah memberi 12 tahun pahala ibadat.
 

Wednesday, August 29, 2012

Pemimpin Pakatan Rogol Anak Sendiri? Wajib Baca Ni..


Heboh sana sini orang bercakap mengenai seorang pemimpin PKR yang membuntingkan anaknya sendiri. Dan kini kes tersebut masih dalam siasatan pihak polis dan akan diketahui hasilnya kemudian.

Yang aku hairan bin ajaib, kes kes porno dan mengaibkan berkaitan seks ni malar sungguh kedengaran dari kalangan pemimpin Pakatan Rakyat ni. Tak kira dari sudut PAS atau PKR. Tak kira yang berkepiah putih atau yang bertali leher.

Aku nak ulas panjang pun tak reti, korang baca jer la dari artikel yang aku copy pastekan serta beberapa link yang berkaitan.

Wednesday, August 22, 2012

Kenapa Kubur Wanita Digali Lebih Dalam Dari Lelaki?

Isteri : Abang, boleh sayang tanya?

Suami : Ye sayang. Nak tanya apa?

Isteri : Sayang pelik la abang. Kenapa syarat dalam Islam, bila lelaki meninggal dunia, kubur nya digali sedalam 5 kaki tapi kubur wanita berlainan digali sedalam 7 kaki?

Suami : Ooo.. InsyaAlLah senang ja jawapannya tu.. (sambil tersenyum). "Kalau nak tau Islam ni agama yang sangat prihatin dan bijaksana. Sebenarnya sebab kubur wanita digali lebih dalam dari lelaki kerana jika berlaku banjir, jenazah wanita tersebut tak akan terapung ke atas dan akhirnya akan membuka aurat jenazah. Islam sangat menjaga aurat kaum wanita, sampaikan hingga nyawa dah melayang dari jasad pun. Islam masih melindungi aurat kaum wanita."

Isteri : SubhanaAlLah. Besarnya kuasa AlLah ya abang.

Suami : *Hanya tersenyum*

Wahai kaum wanita. Tutuplah aurat mu dengan sempurna, ketika masih bernyawa. Kerana InsyaAlLah, AlLah juga akan membantu melindungi aurat mu walaupun nyawa sudah tiada suatu hari kelak..

Sumber : KakiHaru.Com

Tuesday, August 21, 2012

18SX - PETUA PANJANGKAN "BARANG" DAN TAHAN LAMA


Petua Zakar Besar dan Panjang

Semasa zakar masih lembik, pegang dan tarik kepala zakar ke bawah antara kedua belah kaki -tarik ke sebelah kiri dan tahan selama lebih kurang 5 minit iaitu sebanyak 3 kali sehari ( apabila mandi pagi, tengahari dan petang ) nescaya dapat membantu membesar saiz, memanjang dan menguatkan serta mengeraskan zakar anda. Cubalah.

( kalau nak lebih kuat, gantungkan batu lesung kat kepala dia tu, biorkan dia terbuai buai hahaha..)

Petua Lelaki Lambat Keluar Air Mani/Lambat Klimaks

Kalau anda seorang yang selalu cepat keluar air mani ketika bersetubuh cubalah petua ini, anda akan nikmati sendiri.Petuanya bila saja rasa air mani itu keluar tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan bila ada rasa nak keluar lagi tarik lagi nafas semampu yang anda boleh dan lakukan hingga seterusnya.. Insyallah anda akan dapat menikmati persetubuhan yang lebih panjang.

(lau tak cukup lama jugak, anda tarik nafas dan jgn lepas lepas..memang terbaik dan selama lamanya lah tak keluar hehehe..korang lah yang terkeluar dari dunia yang fana ni..)

Petua Zakar Tahan Lama


Untuk menambahkan power semasa bersetubuh di mana sila amalkan petua berikut;-

1. Kalau nak buang air besar jangan seiring dgn air kecil.Oleh itu kalau nak buang air besar maka air kecil

harus ditahan dan tarik nafas,sebegitu juga sebaliknya. Yang penting jangan buang kedua2 air sekali.

2. Amalkan dikepalkan besar ibu jari nasi dan telan semasa hendak mula makan.

( itu kalau sebesar ibu jari, cube korang try kepal sebesar penumbuk lak tengok hahaha..lagi power lah kut..)

Ashamsuri : By the way, petua ni boleh diamalkan..Yang font merah tu aku saje je tambah perisa. Korang kalau bab bab menguatkan dot dot dot dan cerita cerita dalam kain, laju jer minatnya ek. Selamat Hari Raya.

Sumber : Biaqpila

Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya AidilFitri

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua pembaca blog kecil ini.

Moga aidilfitri kali ini akan jauh lebih bermakna dan membawa kita ke ruang keinsafan yang lebih tinggi. Aku juga memohon ampun dan maaf sekiranya ada kata kata dan penulisan aku yang membuat hati terguris dan terusik.

Akhir kata, aku merakamkan terima kasih atas persahabatan dan Sokongan kalian. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.

-Admin-

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Thursday, August 16, 2012

Edisi Raya : Budak Lelaki dan Pokok Epal

Di zaman dahulu kala, ada sebatang pohon epal yang tinggi, rimbun dan besar.

Seorang kanak-kanak lelaki begitu gemar bermain-main di sekitar pohon epal ini setiap hari.

Dia memanjat pohon tersebut, memetik serta memakan epal sepuas-puas hatinya, dan adakalanya dia beristirehat lalu terlelap di perdu pohon epal tersebut.

Anak lelaki tersebut begitu menyayangi tempat permainannya. Pohon epal itu juga menyukai anak tersebut.

Masa berlalu… anak lelaki itu sudah besar dan menjadi seorang remaja. Dia tidak lagi menghabiskan masanya setiap hari bermain di sekitar pohon epal tersebut. Namun begitu, suatu hari dia datang kepada pohon epal tersebut dengan wajah yang sedih.

Monday, August 13, 2012

WAJIB BACA : MELAYU PERGI MATI KATA KIT SIANG !

PENASIHAT Kebangsaan DAP, Lim Kit Siang melenting apabila parti itu didakwa diresapi elemen-elemen komunis sementara PAS pula dipengaruhi unsur-unsur organisasi penganas Jemaah Islamiah.
Reaksi spontan Kit Siang terhadap kenyataan Ketua Penolong Pengarah E2 (M), Bahagian Ancaman Ekstremis Sosial Bukit Aman, Datuk Mohd Sofian Md Makinuddin dalam Konvensyen Pemimpin Muda Negara di Parlimen 19 Julai lalu harus difahami dalam konteks sejarah penubuhan DAP dan kaitan parti itu dalam rusuhan kaum 13 Mei 1969.
Bagi golongan muda yang tidak melalui peristiwa berdarah 43 tahun lalu mungkin tidak begitu mengerti mengapa tokoh veteran DAP itu amat marah terhadap dakwaan tersebut, tetapi generasi yang melihat dengan mata kepala mereka sendiri tragedi paling dahsyat dalam sejarah negara itu sudah tentu memahami sebab musabab reaksi cacing kepanasan beliau.

Friday, August 10, 2012

Olimpik: Pandelela menangi pingat gangsa

Ratu terjun kelahiran Sarawak, Pandelela Rinong tidak menghampakan sandaran yang diletakkan di atas bahunya apabila merangkul pingat gangsa dalam acara akhir 10m platform wanita pada Sukan Olimpik 2012, lewat malam tadi.
  
Gadis Bidayuh berusia 19 tahun itu menceriakan kontinjen Malaysia, tiga hari sebelum temasya Sukan Olimpik melabuhkan tirainya, dengan menghadiahkan pingat kedua negara selepas sebutir perak oleh Datuk Lee Chong Wei dalam acara badminton, Ahad lalu.
  

Wednesday, August 8, 2012

DIPERKOSA DAN DILIWAT SEKUMPULAN BINATANG !!!

Peristiwa ngeri ini telah berlaku di Kuala Lumpur ke atas beberapa orang wanita yang malang dan hanya seorang daripada mereka yang berani tampil ke hadapan untuk membuat laporan. Oleh itu, pihak kami ingin menghebahkan salah satu taktik baru yang digunakan oleh binatang-binatang bagi memperdaya kaum wanita.

Juliana (bukan nama sebenar) meninggalkan pejabat agak lewat pada hari itu dan waktu itu, hari telah hampir malam. Ketika berjalan keluar, Juliana terserempak dengan seorang kanak-kanak sedang menangis di tepi jalan. 

Di atas sifat belas kasihan, dia menghampiri budak itu dan bertanya namanya dan kenapa dia keseorangan sedangkan hari telah hampir malam. Aiman (bukan nama sebenar) pun memperkenalkan dirinya dan menyatakan yang dia telah tersesat dan memohon agar dihantar balik ke rumahnya.

Tuesday, August 7, 2012

Nurul Izzah Takut Sentuhan Najib!

RASANYA bukan taraf budak hingusan seperti Nurul Izzah untuk mengandaikan kunjungan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke negeri Sabah sebagai “takut” memandangkan dia baru setahun jagung berkecimpung di dalam dunia politik tanahair.

Nurul Izzah masih terlalu mentah untuk menilai sesuatu tindakan para pemimpin UMNO/BN, khususnya yang berjawatan Perdana Menteri yang jelas tahu maksud segala percaturan dan gerakan yang dibuatnya.

Memang benar. Baru-baru ini Datuk Seri Najib ke Sabah untuk mengukuhkan kedudukan BN di negeri di bawah bayu itu.

Rasanya tidak ada salahnya tujuan beliau dalam tindakannya berkunjung ke Sabah.

Sebagai Presiden BN, Datuk Seri Najib berhak dan bertanggungjawab turun padang dan memantau segala keadaan di negeri tersebut yang baru-baru ini kehilangan dua orang Ahli Parlimen BN yang bertindak keluar parti dan membelot.

Saturday, August 4, 2012

Friday, August 3, 2012

Tahniah Lee Chong Wei

Tahniah Lee Chong Wei yang layak ke perlawanan akhir badminton Olimpik untuk bertemu Lin Dan..kurang kurang dah tentu ada pingat..takde la Shabery Chik dan rombongan bawak pulang telur dari London.

Malas aku nak dengar alasan alasan mencari pengalaman atau pun sekadar berpuas hati jika dapat pecahkan rekod kebangsaan..puiiii..rekod kebangsaan ko pulun kat sukan sea atau sukma la der..bukan d olimpik..banyak dah duit spent untuk Program Road to London ni..

Anyway, aku suka ekspresi Chong Wei lepas menang tadi..u deserved it bro..u are truely Malaysian..we are proud of you..good luck tomorrow..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Wednesday, August 1, 2012

Ibu lahir anak kembar 12 dipaksa pilih 1 dan 11 yang lain akan dibunuh!

Tiongkok.. Talu .. China itu memang kejam... peraturan pemerintah hanya boleh melahirkan 1 bayi....

IBU LAHIR ANAK KEMBAR 12 DIPAKSA PILIH 1 DAN 11 LAINNYA AKAN DI BUNUH!!


Ketua Polis Negara Mati Ditembak! Kerja Gila Siapa?!


Pada pukul 7 pagi, 7 Jun 1974 negara dikejutkan dengan berita yang penuh tragis. Tan Sri Abdul Rahman Hashim, Ketua Polis Negara yang ketiga itu telah di tembak 11 das oleh 2 lelaki di Jalan Tun Perak. Tujuh daripada 11 tembakan itu mengenai tubuhnya. Kejadian berlaku ketika beliau dalam perjalanan ke Ibu Pejabat Polis Persekutuan di Bukit Aman bersama dengan Sarjan Omar Yunus. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...