Sunday, October 20, 2013

Keputusan PAU 2013 / 2016 Bagi Majlis Tertinggi.

Inilah hasil keputusan yang telah dibuat oleh para ahli. Terima dan kembali lah bersatu tanpa perlu wujud kem kem tertentu.


Sent from Samsung Galaxy Note

Tuesday, October 8, 2013

5 Wanita Bontot Lebor Menonggeng Sambil Bergoyang Ketika Majlis 'zikir'!

Entah apa pula amalan kumpulan ini. Sejak kecil mengenal islam gua tak pernah terdengar atau melihat program zikir yang begini rupa.

Tak berani nak kata ajaran sesat walau hati ini berat beranggapan sedemikian. Kita mohon bijak pandai dalam ilmu islam untuk memberi penjelasan.

Walau bagaimanapun layanlah video ini dan nilai perbuatan mereka. Jangan terperanjat tengok punggung lebor-lebor beb! wakaka..

Sumber : Gendang Perang


Video tu korang layan kat SINI.


Macam macam hal. Tapi aku syak ni bukan majlis zikir ni, ni entah pesta apa ntah dari negara mana la ni..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...