Thursday, October 18, 2012

EDARAN RAKAMAN AKSI SEKS PASANGAN MALAYSIA! APA TINDAKAN AMARAN MENTERI DALAM NEGERI!

yuna
Hahaha..ada jugak tokoh yang perasan bab bab amaran Menteri KDN ni..aku ingat aku je yang perasan betapa tak tegasnya Menteri Amaran KDN kita. Bila menteri yang kita pilih, kita sanjung, kita sayang tak boleh nak pikul tanggung jawap sampai macam macam hal jadi dalam ini negeri, maka......... ( isikan tempat kosong ) hehehehe..

korang baca lah seperti kat bawah ni..


Akhbar The Star hari ini (18 Oktober 2012) mendedahkan pengakuan seorang gadis Johore  Vivian Lee 23 bahawa dia sendiri yang poskan gambar dan  video aksi seknya dengan teman lelakinya  Alvin Tan Jye 24  dan dia tidak merasa kesal mendedahkan kehidupanpun  sexnya kepada orangramai." Kalau orang Barat boleh kenaapa kita orang Asia tidak boleh,"  dia bertanya.

Katanya lagi" Saya samasekali merasa tidak bersalah  dalam mendedahkan gambar telanjang dan video  hubungan sex saya di internet. Ia bertujuan supaya dunia dapat melihat betapa besarnya kasih sayang  antara kami.


" Saya tidak faham kenaapakah orang menghebohkan pekara   ini  sedangkan  ia adalah merupakan
private affair   kami " katanya lagi.

Yang pertama sekali akan ditanya ramai kalau itu merupakan
private affair kenapaa dijadikan public affair?.

Media Singapore  telah pun mendedahkan pekara ini.


Tentunya pekara ini akan menjadi isu kontroversi dari segi undang undang negara,Samaada akan dilihat dari segi tindakan yang mudah atau pun Jabatan Peguam Negara dan peguam peguam yang mahu cari makan dalam keadaan susah cari makan akan menyebabkan kes ini berpanjangan tanpa sebarang tindakan walaupun pihak terlibat mengakuinya. Apa bezanya sesaorang yang mendedahkan video sex  orang lain  dengan seorang yang mendedahkan kelucahannya sendiri.?


Atau pun dalam hal ini ,seperti juga dalam kes kes lain kerajaan akan terlihat  mengambil tindakan kerana desakan dan bukan dengan inisiatif sendiri dan sebelum itu kita mesti  dengar dahulu amaran demi amaran dari Menteri Dalam Negeri Datuk  Hishamuddin Onn.


Tentunya reaksi Majlis Peguam ,Marina Mahathir, Azmi Shahrom dan lain lain  adalah ditunggu oleh orang ramai kerana  kita tidak mahu memalukan negara kita yang sekarang  paling kedepan dalam demokrasi malah  melampaui Amerika Syarikat dalam soal sex ,akan terlihat berundur kebelakang.


Apalah diherankan kes sedangkan  rakyat telahpun  menerima amalan bebas sex malah parti Islam PAS pun meneima homoseksual sebagai ketua besar mereka, PKR terima baik pendedahan " telanjang" anggota wanita  dewan undangan negerinya dan Chua Soi Lek telah dimaaflkan.


Dalam hal ini sikap yang paling rasional ialah kita tunggu dahulu amaran dari Menteri Dalam Negeri.

Sumber : ZAMKATA

opppppsssss....gambar tu hanya hiasan..satu penghargaan menempekkan gambar Yuna penyanyi kesukaan aku utk lagu Terukir Di Bintang..jangan salah anggap lak ye..hehehehe...

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...