Wednesday, May 11, 2011

Ulang Tahun UMNO


Selamat Ulang Tahun UMNO..Sudah  65 Tahun usia parti orang melayu ini dalam memperjuangkan nasib orang melayu dari zaman sebelum merdeka hingga lah ke zaman millinieum ini. Dah banyak pencapaian dan jasa serta penambah baikan dalam usia parti meladani tempoh masa tersebut. Kini UMNO perlu diremajakan kembali agar ia sentiasa malar dan segar sebagai wadah perjuangan orang melayu dan tunjang parti utama dalam tampuk pemerintahan negara. Banyak kata nista dan cabaran yang dilemparkan terhadap pemimpin - pemimpin parti daripada golongan golongan yang dengki dan sakit hati terutama dalam usaha untuk melihat keutuhan dan keteguhan UMNO itu rebah. 

Sempena ulang tahun ini, diharapkan UMNO akan terus gagah dan utuh, biar dilambung ombak sekuat mana, tiada mana mana tsunami politik yang bisa melenyapkan parti keramat ini dari landskap politik Malaysia selagi Iman, Taqwa dan Jati Diri yang tinggi serta iklas masih menjadi nadi setiap ahlinya. Amin..InsyaAllah..

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...