Saturday, August 27, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum Warahhmatullahi Wabarakatuh
Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Walillah hil Hamd...

Semua Rakan dan Sahabat handai..
Saya ingin merakamkan ucapan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri bagi tahun 1432H / 2011. Semoga ketibaan Aidilfitri ini akan lebih bermakna kepada kita semua.

Dalam kemeriahan menyambut musim perayaan ini, kita juga panjangkan kesyukuran kehadrat Allah SWT kerana kita semua dilahirkan di dalam sebuah negara yang aman damai hasil dari tradisi kebijaksanaan pimpinan sedia ada dan pimpinan yang akan datang, InsyaAllah.

Dalam usaha negara menjayakan transformasi dalam acuan 1Malaysia, saya juga mengambil kesempatan berpesan sesama kita agar mempertahankan segala apa milik kita dan tetap kekal bersama pimpinan YAB Datuk Seri Najib Tun Razak dalam menjayakan misi dan visi Negara.

Kadang – kadang dalam ruang dan kesempitan berfikir, dalam kejumudan kita membuat keputusan, sering kita mengambil tindakan – tindakan yang boleh mendatangkan kerugian sama ada kepada diri sendiri, keluarga, bangsa, agama mahu pun negara. Justeru itu, semoga Nur dan Hidayah Allah akan melimpahi kita semua serta sentiasa di dalam lindungan-Nya.

Bagi yang akan menjalani perjalanan jauh, diharap berhati – hati ketika memandu. Semoga tuan / puan selamat pergi dan selamat kembali. Dengan kerendahan diri dan serba kekurangan, saya menyusun sepuluh jari, merakamkan ribuan ampun dan maaf atas segala kekhilafan diri selama ini. Tidak ada bumi yang tidak ditimpa hujan, tidak ada manusia yang tidak lari dari kesilapan. Semoga ketibaan Aidilfitri ini dapat menghapuskan segala dosa – dosa kita selama ini, InsyaAllah.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan Maaf Zahir dan Batin dari saya dan keluarga.

Iklas Dari

-DNA-
Ketua Penerangan
Pergerakan Pemuda UMNO
Bahagian Tg. Malim.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...