Thursday, March 8, 2012

Playboy - Dari Sudut Yang Aku Ketahui

Playboy sentiasa membuat pasangannya mengakui kesalahan mereka. Dan disaat dirinya sendiri bersalah, dia masih mampu meletakkan kesalahan itu pada diri pasangannya.

Playboy sentiasa yakin berjalan dengan pasangannya secara terbuka setelah dia mengatur jadual lain lain pasangannya ditempat tempat yang berbeza.

Playboy tidak memerlukan muka yang manis, tapi paling penting bermulut manis.

Playboy sentiasa pandai membuat kejutan untuk pasangannya dan selalunya kejutan itu sering menjadi momen indah dalam hidup pasangannya sampai bila bila.

Kreativiti seorang lelaki playboy jauh luarbiasa dan gagal dicapai akal lelaki biasa. Lelaki budiman? Huh..percintaan akan menjadi sangat membosankan.

Playboy juga manusia yang bisa membuat pasangannya menangis dan kemudian ketawa dalam tempoh waktu yang cukup hampir.

Percaya atau tidak, pakej lelaki idaman perempuan kebiasaannya dimiliki hampir lengkap oleh seorang playboy.

Perempuan memerlukan lebih perhatian dan kasih sayang, dan perkara itu terlalu banyak dalam diri seorang playboy hingga dia bisa mengagih agihkan kepada ramai orang.

Kematian seorang playboy akan tetap ditangisi oleh kesemua pasangan pasangannya walaupun terang terang dan terbukti dia seorang lelaki yang curang. Kenapa? Kerana disebalik kecurangannya, dia tetap membahagiakan setiap pasangannya disepanjang hayatnya.

Playboy sejati selamanya akan kekal anggun dan agung. Dalam terang ia sembunyi.

Tidak ada seorang lelaki pun sebenarnya yang mahu menjadi seorang playboy, tetapi dia tidak mampu menghampakan harapan setiap wanita yang datang kepadanya. Dan itulah satu satunya kelemahan seorang lelaki yang bergelar Playboy..

Sayangnya aku tidak memiliki walau satu pun elemen di atas bagi membuatkan hidup aku ceria huhu...

Sent from Samsung tablet

1 comment:

Unknown said...

sori bro. wa lambat baca commet lu. wa dah balas dah. wa dah follow blog lu. support menyaport bloger baru. haha
lu ipoh kat mana bro. Wa asal parit, Sungai Korok. beso kat kolumpo.

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...