Saturday, May 4, 2013

Video Nurul Izzah dan Naluri Ibunya!

Sumber Gambar : MKP

Nurul Izzah, lambang srikandi Parti Keadilan Rakyat suatu waktu dahulu. Di saat reformasi berkumandang gagah, kuat menembusi fenomena arus politik negara, beliau merupakan salah satu ikon paling popular pada waktu itu. Malah jika ada anugerah bintang paling popular Berita Harian tu, dan beliau turut bertanding, sah sah tahun tu dan beberapa tahun kedepannya akan digondoli oleh beliau.


Hampir melewati 10 tahun lebih, wanita ikon ini diberitakan pernah tersungkur. Dia pernah tertewas. Disebalik citra penampilan dan raut wajah suci, wanita ini rupanya pernah kecundangan. Betul atau tidak, aku serahkan kepada penilaian masing masing. Rakaman video tu pun tak ada kat sini. Korang boleh layari mana mana blog yang bersepah sepah dalam internet. Cuma pernyataan bonda nya yang tercinta, seolah olah mengambarkan naluri keibuan yang tinggi pohon kita bersimpati iaitu, ANAK NYA PERNAH DIPERGUNAKAN DISAAT ANAK BELIAU MASIH MENTAH!

Izzah..Izzah..

Andai Ku Tahu..

Petikan Sumber : MKP terkejut dengan pengakuan ini!!! Mungkin ini adalah hakikat yang perlu diterima bahawa keluarga Pak Sheik sememangnya ada masalah dari segi Moral. Adakah pemimpin seperti ini yang mahu diangkat memerintah Malaysia. Sudah pasti lingkup.
Kesian pada Kak Wan selepas lakinya buat onar kini anak sulungnya pulak? 
Bendera-bendera kecil di sekitar K.Lumpur.
Setakat yg kita tau..warna bendera mewakili pemuda2 parti yg bergabung dlm PR yg akan memulakan Malaysia Spring pada petang 5 Mei jika keputusan tidak menyebelahi mereka. 




No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...