Monday, November 18, 2013

TIMB KETUA UMNO BHGN PERAK YANG KANTOI DI LCCT, BAKAL DIDAKWA DI MAHKAMAH??

Nampaknya peribahasa 'Sepandai-pandai Tupai Melompat Akhirnya Jatuh Ke Tanah Jua' mungkin ada betulnya dengan al-kisah sorang Timb. Ketua UMNO Bhgn kat Perak ni. Samada ianya benar berlaku hanya tuan punya diri yang menjawabnya.  

Berani atau tidak kita tunggu jelah nanti...pemimpin seperti ini yang kita mahukan dalam UMNO? Nampaknya makin galaklah puak pakatan haprak sedap 'Bantai' UMNO yang parti nie kuat 'Main Duit'.
Beberapa hari lepas GR ada keluarkan artikel Timb. Ketua UMNO Bhgn nie sedap layan 'Orang Kiri Kanannya' atas sebab bantu beliau memenangi jawatan yang DIIDAMKAN...BETUL KE BOSS???
Berani kerana benar, takut kerana salah. Manakan pokok tue nak goyang kalau tak ditiup anginkan? SPRM jalankan tugas mereka dengan baik tak kira siapa pun. Hari ini GR diberitahu Timb. Ketua UMNO Bhgn ni akan didakwa di mahkamah atas kesalahan beliau? Yeke nie?? Kita tunggu dan lihat yer...
SPRM dan buat keja...Bhgn Disiplin UMNO bila lagi?? Kan bagus sama-sama buat kerja untuk bersihkan nama baik parti keramat nie. Ada lagi pemimpin macam nie jawabnya bungkuslah UMNO PRU14 nanti.

Gambar di atas...jawapannya sudah tentu mereka yang syok tengok tempat-tempat menarik di Bandung saja yang tau kan???
Sumber : GOSSIP RAKYAT

Nang Bu Ti Nang, Kui Bu Ti Kui.. 
Apa pun kita tunggu keputusan Mahkamah, jangan buat andaian sendiri. namun kadang kadang ini lah yang paling ditakuti, iaitu bukan orang luar yang rosakkan parti, tapi orang parti itu sendiri yag merosakkan. berbuih PM memohon agar jauhkan politik wang. Namun, DEGIL!

 

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...