Saturday, January 8, 2011

Ahkirnya..ia menjadi satu perMulaan..

Ermmm..dah lama gak aku berpikir pikir untuk buat blog ni..ahkirnya hari ini aku masuk jugak ke dalam dunia bloggers hehehe..layak ke aku di gelar sebagai blogger? atau aku hanya akan menjadi bahan tawa orang hasil tulisan aku yang tak seberapa..aku tak pandai dalam apa bidang pun, tak kira sama ada ia isu semasa atau pun politik..dan aku juga bukan cari makan hasil penulisan, tap aku menulis kerana ada yang ingin aku perkatakan, ada yang ingin aku kongsikan..dan ia naluri aku..dari hati aku..mungkin akan ada yang bersetuju, tidak bersetuju, terasa atau tersenyum. tapi itu masing masing punya penilaian...

bagi kawan kawan atau para bloggers yang dah otai otai tu, maybe leh beri tunjuk ajar..perkongsian dalam apa jua aspek akan menambahkan ilmu sesama kita kan..pssssttt..Bos aku cabar untuk menulis dalam Bahasa Inggeris, sebagai improvisasi katanya..tapi aku ni kan anti penjajah skit hahahaha..lom masa nya lagi kut..nak eja basikal pun terkial kial cari kamus, so buat permulaan ni biar la aku bermula secara aku, dalam bahasa aku..InsyaAllah, lama lama nanti pandai ler tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...