Thursday, April 18, 2013

Gunting Dalam Lipatan JPM. Najib Akan Tersungkur!

Ini adalah satu contoh terbaik gunting di dalam lipatan dan duri dalam daging. Jika dibiarkan berterusan daging akan menanah dan menjadi busuk. Berkhidmat paling hampir dengan Perdana Menteri iaitu di Jabatan Perdana Menteri tetapi menjadi dalang kepada Pakatan Haram.
Gaji yang diperolehi, bonus, elaun dan sebagainya yang datang dari poket kerajaan nampaknya langsung tidak dihargai oleh pemuda ini.  Apa lagi yang kurang?  Kenapa tidak bersyukur dengan rezeki yang diperolehi hasil berkhidmat dengan kerajaan kenapa tidak berhenti dan makanlah dari hasil yang diberikan oleh Pakatan Haram.
Kalau Jabatan macam nie pun boleh sokong #SpendaStoPAS macam mana pulak Jabatan Lain...
 
 
ASHAMSURI : Ali Hamsa..takkan diam jer kut? Omar Osman any komen? Pencacai macam ini yang disimpan buat apa? Dasar tak tahu berterima kasih. Tak respek pada istilah 'Government Of The Day'. 
 
Aku paham ini negara demokrasi dan mereka bebas memilihpemimpin kesukaan mereka. Namun pada masa yang sama, mereka juga sebagai pelaksana dasar dasar Kerajaan Semasa, dan dasar dasar yang baik tersebut takkan sampai matlamatnya kepada khalayak sasaran akibat daripada unsur unsur sabotaj barua barua yang macam ini lah.

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...