Friday, April 12, 2013

Kuasa Kangkang! Tersungkurnya Mustapha Ali!

Hebat Mustapha Ali. Hebat PAS. Hebat PKR. Hebat MCA. Hebat DAP. semua parti hebat. Senario politik Malaysia semakin merungsingkan dan kadang kala meloyakan. Jika satu atau dua kes, mungkin dapat lagi diterima akal ia merupakan konspirasi atau teknik lakon layar yang berkembang pesat kat Malaysia ni dengan bermacam macam kaedah lah ( aku bukan orang Filem, korang cari sendiri lah kaedah2 pengambaran yang ada ).

Tapi kalau udah berkali kali atau sudah malar terjadi, pelik jugakkan. Logiknya, orang orang yang berkuasa ini memang tak dapat dipisahkan dari beberapa IT yang ada iaitu duIT dan bu*IT. Maka muncullah berbondong bondong rakaman rakaman, printscreen, dan macam macam hal lagi lah yang majoritinya berbentuk porno. Mangsa terdiri daripada belbagai jenis pesen manusia. Dari yang ustad hingga lah yang murtad. Dari yang belajar tinggi hingga lah kepada yang tak berapa nak tinggi.

Situasi ini amat mengamamkan dan kepada calon calon yang berjaya jadi pemerintah selepas ini, jagalah tingkah laku. Hal dalam kain ni memang susah untuk dikawal, tapi korang pun dah besar, aku tak perlu nak ajar lebih lebih la. Amik la semua ini sebagai iktibar.

Kes Mustapha Ali ni aku tak nak komen panjang. Sama ada ia mangsa parti lawan atau parti sendiri, korang nilailah sendiri. Tapi yang pasti dia memang mangsa kepada BARANG SENDIRI hahahaha..Baca lah sendiri di SINI, SINI dan SINI

Moralnya, POLITIK SEMAKIN MENAKUTKAN. HAL DALAM KAIN KAMU SENANG SENANG TERBONGKAR. IA BUKAN HANYA MELIBATKAN KAMU, TAPI PASANGAN KAMU YANG ADA KALANYA BUKAN PUN ORANG POLITIK AKAN TERBABIT SAMA.

Mesti konsprirasi UMNO ni..Roti Kirai 1!!! hahaha



1 comment:

perak jaya said...

IKUTI KAMI SEGERA!!! SENARAI PENAMAAN CALON UNTUK KERUSI2 YG BERTANDING PRU13 PERAK!!! http://perakrawk.blogspot.com/2013/04/terkini-senarai-penamaan-calon-pru-13.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...