Thursday, April 11, 2013

Perempuan Berdada Besar Tak Semestinya Berjiwa Besar!

Teman nak tengok sangat minah dan mamat noe yang satu ketika pernah berkata UMNO tak perjuangkan orang melayu sebaliknya menindas bangsa melayu balik, malah keputusan medua-dua ekor nie pernah berkata hanya DAP sahaja yang sebenarnya perjuangkan Melayu
Dema nie pulak yang beriya benor dengan pemimpin DAP yang nampak benor gedeknya dicelah-celah kepala-kepala besor DAP, beriya sangat kononnya junjung Dap sebagai mentor, dan hari nie teman nak tengok sangat kat mana dia nak bertandinagnya, boleh ker dia dapat kerusi dun di kawasan yang selamat kerana tak kan dema tak kasi tempat pada melayu... 
Kita tunggu jer, kot di boleh dapat di N31 Jelapang, N32 Menglembu, N33 tronoh dan kawasan lain yang selamat kalau dah memang dema bagi peluang tekus untuk perjuangan Melayu, lagi pun bukan ramai pun setakat dia dan boyfriend dia jer pun, nak tanya jugak gerg di UITM tu hahahah.... Berapa pointer dan kerajaan tanggung ker?




 

Untuk yang belum kenal dengan awek di atas, nama dia adalah Dyana Sofya. Dia telah menyertai DAP baru-baru ini.



Selepas join DAP, Cik Dyana yang merupakan graduan UiTM telah mula berceramah atas pentas politik.
Kepada Cik Dyana semoga satu hari nanti anda akan lihat perjuangan sebenar DAP sebagaimana Tunku Aziz nampak perkara tersebut dan akhirnya keluar dari DAP. Walaupun ketika itu dia adalah Naib Presiden DAP.

Rakaman Video dan Berita Lanjut di SINI

ASHAMSURI : ni jenis kelen**t panjang tak sempat sunat ni. Tu yang gedik je perangai. Kalau dia atas paksi PKR atau PAS, aku leh terima lagi. Kenapa mesti atas platform DAP? ker ada dasar2 kedua dua parti tersebut yang bercanggahan dengan DAP? 

Macam mana mereka tidur sebantal tapi mimpi lain lain ni? 


2 comments:

Karimxdaud Ibnu Sood said...
This comment has been removed by a blog administrator.
SentiasaPanas said...

Fakta mudah yang Rafizi tak pandai kelentong kononnya harga kereta akan diturunkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...