Monday, January 9, 2012

Anwar Tak Bersalah - Awas..Anda Sedang Diperhatikan..

Keputusan mahkamah ( sila sebut guna dialog AR Tompel ) telah pun di ketahui. Ketua Umum PKR diumumkan tak bersalah. Yang bersalah adalah Saiful pasal time buat suke sama suke, pastu mengadu tak suke..apa daaa...Maka bersorak sorai lah sekalian hambar rakyat yang menyokong PKR kerana di dapati perbuatan ketua mereka tidak menyalahi undang - undang. Walaupun dinyatakan perbuatan meliwat itu berlaku, tapi ia tidak salah dari segi perundangan. Bagus betul sistem kat Malaysia ni. so, PAS apa komen? Hukum liwat ni macam mana nas dan dalilnye dalam hudud? aku kena tanya dan rujuk PAS la pasal aku tak berapa PAS subjek2 Hudud ni..

Maka berbondong - bondong lah para rakyat yang menyokong, mengatakan selama ini Ketua mereka telah dianiaya. Konspirasi. Malah sistem kehakiman negara juga pernah dikecam hebat terutama sekali sewaktu keputusan kes Zambry vs Nizar. Tapi bila kena kat puak deme, ok jer lah pulak. Kalau tak memihak ke deme, semua tak betul, semua di pengaruhi. Malah mahkamah pernah disebut sebagai anjing BN. Aje ***** deme ni.

Aku cuma nak pesan dan ingatkan kepada diri aku dan semua. Dengan pembebasan Anwar, bermakna anda sedang diperhatikan. Awasi bahagian 'belakang' anda. Dibimbangi sekiranya anda merupakan mangsa terbaru untuk membuat pengaduan berkaitan di liwat. Dipercayai sekarang ni, seorang peliwat tegar yang bersiri sedang merayau berleluasa mencari mangsa. Siapa dia? Hah ini yang kita tak tahu ni ( sila gunakan dialog Khir Rahman dalam filem Los dan Faun ) hahahahaha...

Aman Malaysia!!!!!!

aku bukak perniagaan ni sekarang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...