Wednesday, January 25, 2012

Audit Keliru? NFC? Apa Ni?

Dah 3 bulan NFC diserang dari kiri kanan atas bawah..dari Kak Jat sinsing lengan sampai angkat kain. Dari dalam tugas sampai bercuti rehat, baru Ambrin Buang nak tampil cakap terkeliru..

Hahaha..ni lah lawak paling banggang pernah aku jumpa dari sebuah entiti kerajaan. Kenyataan tu cuma akan jadi spekulasi dan spin pihak luar je. Macam macam reaksi dan implikasi boleh diperkatakan.

Kak Jat pun kenapa melenting jika selama ini benda yang d perkatakan bukan yang milik dia? Atau baru baru ni je BN terfikir alasan yang sebegini canggih?

Macam mana Audit boleh silap? Kan dalam post sebelum ni aku dah pesan pada Ambrin Buang bahawa udah udah lah guna tenaga sampah dalam institusi kau. Tengok apa dah jadi? Huru hara dibuatnya.

Silap atau tidak, cerita terbaru ni hanya akan buat rakyat marhain berfikir, Kerajaan sedang membuat rekaan cerita terbaru untuk cuba menyelamatkan Kak Jat. Dan selayaknya Ambrin Buang dibuang sebagai Ketua Audit Negara.

Dia perlu memikul tanggung jawap hasil kerja anak buah dia. Untuk selamatkan Kak Jat, perlu ada kambing hitam. Dan kambing tu dah sah sah la Tan Sri Ambrin Buang hahahaha...

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...