Sunday, June 24, 2012

England vs Italy

Go Go Go England..support lu beb..dah rasmi rakyat Malaysia yg mmg jauh lebih giler sokong negara atau team luar berbanding pasukan negara sendiri.

Jadi aku pun xmau ketinggalan lah menjadi sebahagian drpd statistik tersebut. Ada juga kawan yg banggang mengatakan sokong England mcm sokong Malaysia jugak pasal mereka pernah menjadi sebahagian drpd sejarah negara kita. Entah lah..persepsi masing masing..tp aku sokong England mlm ni..Go Go Go England..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comment:

ASHAMSURI said...

phuiiiiii..Go to the HELL!

Tun M Negarawan Yang Tiada Tandingnya

Dia jadi PM paling lama Jadi PM paling tua Jadi PM dalam BN Jadi PM dalam PH Dia boleh menangkan BN 2/3 22 tahun Dia boleh runtuhkan BN dala...