Sunday, June 24, 2012

England vs Italy

Go Go Go England..support lu beb..dah rasmi rakyat Malaysia yg mmg jauh lebih giler sokong negara atau team luar berbanding pasukan negara sendiri.

Jadi aku pun xmau ketinggalan lah menjadi sebahagian drpd statistik tersebut. Ada juga kawan yg banggang mengatakan sokong England mcm sokong Malaysia jugak pasal mereka pernah menjadi sebahagian drpd sejarah negara kita. Entah lah..persepsi masing masing..tp aku sokong England mlm ni..Go Go Go England..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comment:

ASHAMSURI said...

phuiiiiii..Go to the HELL!

Tazkirah AidilAdha

Korg tau x sapa yang teman Nabi Musa cari Nabi Khidir? Nama dia Yusha' dia juga adalah anak murid Nabi Musa. Korg tau x matahari pernah ...