Monday, April 9, 2012

Najib Boleh Bubar Dah Parlimen..

Ermmm..pagi ni tergerak hati lak nak layan rancangan Dari Parlimen kat TV1 ni. Rancangan setengah jam yang dibawakan secara langsung.

Apa yang aku nampak, banyak kerusi yang kosong daripada MP yang hadir. Dia orang ni kemana semuanya? Tak tahu lah pulak kalau mereka ni dibenarkan nyorok di bawah meja hingga aku tak nampak tadi. 

Nampak sangat lah dia orang ni dah tak berminat dengan kerusi parlimen masing2 pasal tu banyak yang terbiar kosong..tak kira lah ianya disebelah BN atau PR, sama je mentaliti dia orang ni. mungkin sibuk di kawasan kut, walaupun jika time parlimen tak bersidang cukup payah nak nampak muka di dalam kawasan.. So DS Najib, bubar je lah cepat. Mereka dah tak minat lagi tu nak jadi MP. 

Bubar! Bubar! Bubar!


Sent from Samsung tablet

2 comments:

Hati Muda said...

menteri dan ahli parlimen punkoq namanya tu bro.Kalau macam tu baik bagi wa yg tak sekolah ni jadi menteri. mentaliti tak laku seduit.
ngabih jer diorang tau.

ASHAMSURI said...

hahaha..aku mmg cukup berbulu pd perangai yg mcm tu..lau malas, buat ape jadi wakil rakyat kan..bagus wa, lu, ISA dan yg sewaktu dengannya jadi MP..nak harap pencen jer deme ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...