Monday, April 2, 2012

Awang Afrika Buat Kurang Hajor kat Malaysia - Mana Hero2 Malaya Semua Ni?

Aku memang dah lama berbulu bab pendatang - pendatang asing ni tak kira lah dia datang secara sah atau pun yang tidak sah. Sakit mata dan hati pun sakittttt je bila menengokkan perangai dan kelibat mereka ni. 

Dalam sibuk - sibuk kita mengata rakan - rakan dari kaum yang menuntut hak kesama rataan ( part ni pun aku berbulu gak ), tapi aku boleh blah lagi lah pasal dia orang rakyat Malaysia cuma mereka maybe tak berapa faham akan konsep kontrak sosial yang telah dipersetujui dari awal semasa nak menuntut kemerdekaan dulu. Namun yang mamat mamat dan minah minah kurap dari negara luar ni apa kes beb..Dah la datang tak diundang, pastu nak tunjuk samseng lak kat sini.

KDN diam aje ker? Apa dia orang ni buta mata ke tak nampak lambakan masyarakat luar yang makin hari makin bersepah kat Malaysia ni? Kehadiran mereka ni hanya menambahkan kes bilangan masalah sosial yang makin meninggi. Bukan boleh 'MENGUNDI' pun dia orang ni. Tolong lah buat sesuatu sebelum keadaan semakin parah. Ni siap dah berani memberontak lagi ni.. Lau Pakatan Rakyat wat Bersih, takut esok esok puak puak ni lak buat demo yang tak berapa nak Bersih.

Berita pasal mangkuk hayun ni korang leh baca kat sini dan sini.

2 comments:

Hati Muda said...

kahkahkah... KDN diam jer. kalau diorang tak berani , wa lagi takottt!

ASHAMSURI said...

hahaha..lau lu pun tak berani, wa lg lah kecut bro hahaha..wa berani kat blog je hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...