Friday, April 27, 2012

Perjuangan Ambiga Dibawa Sehingga Ke Dalam Masjid Nabi Di Madinah


Dengan penuh bangga dan tanpa sedikit pun rasa bersalah atau malu lidah rasmi Pas melaporkan berita pelancaran bersih di Madinah dan Mekah. Lihat di sini
Masjid Nabawi atau dikenali juga sebagai sebagai Nabi di Kota Madinah yang mana juga disitu terletaknya Makam Rasulullah SAW telah digunakan sebagai tempat untuk melancarkan perjuangan Ambiga. Gambar diatas dirakam dalam perkarangan Masjid Nabawi (Tanah Haram) Madinah.
Semua orang telah tahu siapa Ambiga. Dengan LGBTnya  dengan kes murtad dan sebagainya. Amat malang sekali apabila masih ada keldai-keldai yang berugama islam yang bodoh yang membawa perjuangan yang dibawa Ambiga sehingga ke dalam Masjid Nabi.
Soal kamu orang nak sokong, kamu sokonglah. Tapi jangan sampai jadi bangang bawa sampai ke dalam Masjid Nabi.
Inilah kebodohan dan kebebalan Pas yang tiada tolok bandingnya. Sanggup lakukan apa sahaja demi untuk mencapai nafsu mereka. Musuh-musuh islam sedang gelak ketawa melihat bagaimana keldai-keldai mereka sanggup membawa perjuangan mereka sehingga ke dalam Masjid Junjungan Mulia umat islam.
Walaupun mereka (musuh islam) dilarang menjejaki kaki di Tanah Haram , tetapi perjuangan mereka boleh sampai hingga ke dalam masjid di Tanah Haram.


Sumber : RBF Online

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...