Saturday, December 24, 2011

Bulan Kenduri Kendara

Bulan Disember ni memang banyaklah kenduri kendara pada mana2 kawan2 yang mendirikan rumah tangga..dengan mengambil kira musim cuti sekolah, cuti perayaan, cuti tahun baru dan mcm2 jenis cuti lg termasuk cuti tipu MC, maka ramailah yang mengambil peluang untuk berkenduri..

Pada rakan sahabat yang membuat jemputan, aku ucapkan terima kasih..mana yang berkesempatan, aku akan hadir. Mana2 yang tak dapat tu, mmg aku tak boleh nak elakkan.

Pasal time2 macam ni pun aku ada plan untuk cuti dengan famili yang sepanjang tahun ni agak terabai lah dengan macam2 agenda rasmi dan tak rasmi aku..anyway, aku tetap doakan semuanya berjalan lancar dan korang kekal ke anak cucu..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...