Saturday, December 3, 2011

Siti Nurhaliza Hilang Suara

Salute kat Dato Siti Nurhaliza malam ni..aku baru jer abih nonton Maharaja Lawak Mega yang mana dia jadi jurinya. Aku bukanlah peminat dia pun, tapi dari satu sudut aku sangat sangat menghormati bila dia yang hilang suara, bersusah payah jugak menyanyikan lagu happy birthday kat salah seorang peserta yang menyambut hari lahirnya.

nampak riak di kecewa dan frust bila tak dapat nyanyi, siap menghentakkan tangan ke meja lagi. tapi dia berusaha jugak, demi peminatnya. Respek kat lu lahDato'.

kan bagus jika sikap yang serupa dpt dioertontonkan sama oleh para pemimpin yang bersungguh sungguh untuk memenuhi aspirasi rakyat yang mereka wakili. Malangnya, kebanyakkan dari mereka lebih suka memenuhi aspirasi tembolok sendiri. Kalau semua pemimpin ada task seperti Dato Siti tadi, aku dapat rasakan tugas Datuk Seri Najib akan lebih mudah dalam menghadapi PRU 13 yang bila bila masa aje akan berlaku.

lau ada masa, nanti aku attachkan sama klip video tadi tu. tu pun kalau ada dan rajin ler hehehe..

                                           start minit 1.48

Sent from Samsung tablet

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...