Thursday, December 1, 2011

December Blue..

Disember datang lagi. Maknanya ada lagi 31 hari dalam tahun 2011 sebelum beralih kepada 2012. Mula merenung pencapaian sepanjang 2011 ni. Banyak juga yang indah tapi lagi banyak yang tak best. Macam - macam dugaan dan cabaran yang datang dan pergi. Muka pun kalau dilihat pada cermin, dah tak setegang dulu. Mula lah nampak kendur dan kedut yang sikit sikit mengintai permukaan kulit. 

Masih banyak pencapaian dan perancangan yang dirangka sepanjang tahun yang masih belum dilaksana. Ini kerana banyak situasi yang tak terduga menceroboh masuk ke ruang pivasi diri, maka banyak la hal hal diluar kawalan yang berlaku.

Masa pulak semakin hari terasa semakin pendek. Macam tak terkejar dan tak terjangkau dah rasanya. Anyway, harap Allah akan sentiasa bersama aku serta merahmati semua usaha dan perjuangan aku. Tahun 2012 akan datang tak lama lagi, cabaran semakin besar terutama sekali dalam persediaan PRU 13 yang dijangkan akan dibuat dalam tahun berkenaan serta pemilihan parti di Bahagian - Bahagian. Fuhhh..harap semuanya seindah mimpilah. Ironinya, aku memang tak tahu nak tulis apa hari ni walaupun baru jer balik dari PWTC huhu..apa - apa pun, kita kena bersyukur. 

Baca di sini juga, untuk amik iktibar agar jangan aniaya orang hehehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...