Monday, October 29, 2012

Berdosanya Nabila Huda di Parti Halloween..Ye ke?


Belum lagi reda rasanya kontroversi mengenai penampilan seksinya baru-baru ni, anak kepada penyanyi rock nombor satu negara ni kembali memanaskan dunia hiburan dengan aksi liar terbaru dalam satu Parti Halloween..

Gua pun tak tahu apa nak jadi pada artis sorang ni.. Bergambar seksi tu dah satu hal.., lepas tu dia buat pulak aksi liar yang gua rasa agak keterlaluan sebagai pompuan melayu..

Pelik kann.. Mungkin bagi sesetengah artis, kalau pakai elok-elok dan bergambar ala kadar tu tak puas gamaknya kot? Pasal tu lah dorang suka beraksi macam tu rasanya..


Bagi gua, dalam hal-hal macam ni akan merugikan Nabila tu sendiri.. Bukannya dia tak berbakat dalam dunia lakonan, tapi banyak sangat kontroversi boleh membuatkan namanya dibenci oleh peminat nanti..

So gua harap, anak Amy Search ni dapat membezakan apa yang baik dan apa yang buruk untuk diri beliau.. Bukannya tak boleh nak enjoy, tapi agak-agaklah yee...

Gua nak cakap banyak pun tak boleh beb sebab gua bukan laki dia.. Kalau dia jadi bini gua, senang cerita lahh... Hahahahaha...





Sumber : MPP Online

Aku punye pendekatan pun sama gak dengan penulis ni..Kalau bini aku ker, atau adik beradik aku ke, senang sikit aku nak sepak. Ni dengan manusia pun tak tahu malu, dengan Allah jauh sekali lah. Bila diajukan soalan ni pada dia orang, dia orang akan jawap lebih bijak daripada ulama sedia ada. Kesian lah wooiii..

Memang bukan semua orang baik, tapi kalau nak buat jahat sekali pun, sorok sorok lah sikit. Ni dah bawak sekali nama Islam dan Melayu beb..nama mak bapak toksah nak habaq la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...