Tuesday, October 9, 2012

Selepas M. Nasir, Shah Rukh Khan pula berlakon Filem Panji Keadilan



Harapkan gambar je rupa pendekar melayu. Tapi jiwa melayunya hilang entah kemana. Prinsip aku mudah, hujan emas di negara orang hujan batu di negara sendir lebih baik di negara sendiri. Dia sokong PR pasal dia dah nampak idealisme PAP tu akan dibuat di Malaysia melalui DAP sekiranyanya agenda busuk mereka berjaya mengaburi mata pengundi dan mereka berjaya mentadbir negara ini.

Jadi bagi beliau, apabila perkara itu berjaya, berada di Malaysia akan jadi seperti berada di Singapura jugak. Dengan segala keistimewaan yang telah kita berikan, ini hasil balasannya.

Jangan lepas ini aku dengar Datuk Shah Rukh Khan pulak berlakon filem Panji Keadilan hahaha..bagi lagi lah pangkat, gelaran dan segala macam keistimewaan pada orang luar. Pastu mereka akan gigit kita balik. Ini jadikan pengajaran pada semua yang duduk kat atas atas tu. 

Lain kali jangan cepat sangat dan mudah sangat beri penghargaan kat orang luar. Bagi lah kat Zed Zaidi ke..Zed Zaidi? Hahahahaha..Hahahaha..Hahahahahaha...


Heboh sekarang ini di media cyber mengenai tindakan Datuk M Nasir yang sudi menyanyi lagu rasmi PKR iaitu Panji Keadilan .

Memang sah dia  dalam kategori orang tak mengenal budi.

Sudah lah datang dari Singapura mencari rezeki di Malaysia ini , jadi popular dan hingga mendapat gelaran Datuk ...sekarang ini dah berani tunjuk  dirinya adalah  menyokong pembangkang .

Berapa ribu dia dapat untuk nyanyi lagu parti yang nak jatuhkan kerajaan Malaysia ini ?  Kerana duit ke dia sanggup nyanyi lagu mereka ?

Memang M Nasir ini mudah lupa bila dah senang. Oleh kerana beliau hari ini sokong Anwar dan pembangkang , mari kita ramai ramai boikot sifu penyanyi ini.

Lagi cerita baca kat EMPAYAR PEMUDA


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...