Monday, October 8, 2012

Ustazah Abby Abadi menghina Nabi pulak dah..

Kan aku dah cakap yang Abby Abadi ni bukannya bagus benar pun. Ilmu setahun jagung, meroyan je lebih. itu lah yang penyokong penyokong PAS dok kecoh ke sana ke sini. Sayang sangat kat dia ni. Bagi gelaran macam macam. Tu belum campur ustaz Bob Lokman lagi. Lagi lah haru nanti.

Berita selanjutnya korang baca lah kat Rasyid Zamri berkaitan isu ni.

2 comments:

Hati Muda said...

budak tak pandai agama citer pasal agama cam tu la jadinya.. diorang mana tahu kata-kata boleh membuatkan kita gugur iman.. tolol.

ASHAMSURI said...

itu la pasal bro..aku mmg menyirap dgn dia ni dari awal lagi, bukan atas dasar paltform politik yg berlainan, tapi byk sgt stekmen dia yg haru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...