Saturday, October 13, 2012

Kantoi!! Nizar dan Blogger Budak Benteng Satu Tujuan. Kompom Nizar tak akan saman..

Laporan Utusan Malaysia Malaysia semalam ada menyebut berita mengenai penyalahan guna kuasa bekas Menteri Besar Perak YB Dato Seri Nizar atau nama timang timangannya Si Nizar Lambai..Kalau tak ada angin, masakan pokok bergoyang. Tak kira la angin sepoi sepoi bahasa atau angin ribut taufan hehehe..

 Tapi aku syak yang Nizar ni dengan Blogger Boodak Benteng tu satu tujuan. Dia orang ni mesti satu kapal punya untuk menguasai Perak. Nizar menguasai dengan cara dia dan segala bentuk penyalahan kuasa agar PR kembali menerajui negeri, dan Budak Benteng ni pun sama juga. Dia berkhidmat agar BN terus menguasai Perak. Cuma bezanya, sorang tulis kat blog dan sorang lagi tulis kat surat hahaha..Sorang gila nak jadi menteri besar dan sorang lagi nak kekalkan Menteri Besar yang ada sekarang ni.

 Macam mana ni Nizar? Budak bawah umur jer pun yang palitkan noda kat muka kau ni. Siap masuk suratkhabar tu. Satu Malaysia baca oooo..silap silap dengan pengundi pos yang berada di luar negara pun baca. Macam mana kau nak kembali nampak suci ni. Sengih pun dah nampak macam makin kusut.

 Apa lagi.. SAMAN LAHHHHHHHHHH Budak Benteng tu.. Link Budak Benteng tu ada kat Perakian tu lau ko susah nak cari. gi cepat anto saman..saman kaw kaw punya. nanti leh bagi sikit kat Sipcomzu Ent tu. Tak yah dia susah susah dah nak mintak surat kau beb..

Cerita dia macam kat bawah ni.

Nizar Dicabar Supaya Saman Budak Benteng

Pendedahan BB berkenaan surat sokongan yang dikeluarkan oleh Pejabat Pusat Khidmat Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun Pasir Panjang) berhubung permohonan syarikat kontraktor bernama Sipcomzu Enterprise bagi melaksanakan projek menaik taraf jalan di Lekir telah dinafikan oleh Nizar.

Adakah Nizar menafikan bahawa tandatangannya didalam surat sokongan itu adalah palsu?

Adakah Nizar menuduh Budak Benteng menipu?

Menurut sumber BB yang mengenali Nizar dan kini sudah tidak yakin pada perjuangan Pas yang sanggup mengabaikan perjuangan islam setelah bersekongkol dengan Dap, sebenarnya ada beberapa lagi salah guna kuasa yang serupa itu yang dilakukan oleh Nizar semasa menjadi Menteri Besar Perak dulu. Hanya dalam masa hanya 11 bulan sahaja Nizar telah menggunakan kuasanya dengan angkuh.

Sekiranya Nizar menafikan dan menuduh ia adalah satu pembohongan maka BB mencabar Nizar supaya menyaman BB.

1 comment:

Kinta Menjerit said...

Niza Meroyan dah lari malam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...