Monday, May 14, 2012

Anwar Ibrahim Pernah Merayu Kepada Pak Lah Nak Masuk UMNO Semula..!

Senator Mohamad Ezam Mohd. Noor secara terbuka mengakui sanggup bersumpah bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah merayu kepada bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi agar membawanya masuk ke dalam UMNO semula.

Ahli Dewan Negara tersebut berkata, perkara itu berlaku seminggu sebelum Abdullah meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri.

Katanya, tindakan mengadakan pertemuan dengan bekas Perdana Menteri tersebut adalah usaha terakhirnya untuk menggagalkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak daripada terus memegang tampuk kerajaan di negara ini. Selanjutnya DI SINI

ASHAMSURI: kadang kadang dah terasa seperti BN melawan Anwar seorang je..Komponen dan Tokoh lain dalam PR macam tak ada fungsi. Itu satu hal, dalam erti kata lain mmg Anwar ini dilihat tokoh dan aset kepada PR. Dia ada karisma untuk mengalih pandangan umum agar dia di lihat sebagai ikon yang paling sesuai dan ideal serta ter'best' lah untuk menerajui negara ini.

Namun dalam masa yang sama UMNO serta BN jangan leka dan abaikan lain lain tokoh yang ada dalam PR tu. Silent Killer ada di mana mana. dan kita kena sentiasa berjaga - jaga. Jangan kerana tertumpu kepada seorang aje, maka tiba tiba akan ada super sub lain yg merobek robek gawang kita nanti. Politik semasa PRU ibarat macam main bola sepak. Srategi kena betul, namun harus diingat bola ( undi ) itu bulat. Apa apa boleh jadi. Man. City jadi juara EPL tahun ni dalam tempoh 5 minit masa kecederaan yang terahkir je. Amik tu sebagai iktibar. Banyakkan perangkap offsaid hehehe..

No comments:

A Point To Ponder

Sandwich  used to be served everyday in a hostel of 100 students. Out of 100 students 80 students complained to give different food / every ...