Friday, May 4, 2012

Usik Tok Jib skit..

Dalam dok belek belek layan youtube hari ni, aku terjumpa lah video klip ni. maybe dah ramai orang tengok sebelum ni, tapi takpelah aku nak post jugak pasal dalam sinis tu ada nasihat. ia mencuit hati.


DS Najib jangan marah ye..amik itu sebagai cabaran. Tunjukkan yang dibawah pemerintahan DS, akan jauh lebih berjaya. Tun Mahathir dah letakkan indikator yang tinggi..Harap DS Najib boleh buat lebih baik ataupun sekurang kurangnya sama hasil dan kualiti.


DS Najib tak marah ke kita hihihi..

1 comment:

Hati Muda said...

diharap dengan tekanan rakyat . dia dapat berubah. kalau tak 100% sekurang-kurangnya 50%. huhu! Demi malaysia dan rakyatnya. bukan demi segelintir org. bravo bro. lawat lu lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...