Sunday, May 6, 2012

Mak Azmin sayang bangat kat anaknye..

amik masa sedikit..8 minit jer..dengarlah keluhan hati seorang ibu..sejahat mana pun kita, kurang2 hargailah jasa seorang ibu. yang melahirkan dan mendidik kita selama ini. Jangan kata ini konspirasi, coz aku masih percaya pada konsep kasih sayang seorang ibu. jika akhlak kita bagus, sayang mak kita, seorang ibu takkan tergamak jual maruah anaknye walau berapa pun harga yang ditawarkan..fikir fikirkan lah.. tak salah berpolitik, tapi bila sebagai pengikut kita mengambil pendekatan taksub yg melampau, yang itu salah..



2 comments:

Anonymous said...

aku melayu... kau?
Ha ha ha aku islam hu hu hu.. x bangga pun aku jd melayu... yang bangganya sbb aku jadi islam.. sbb syarat nak masuk syurga bukan melayu... hu hu hu... pakai ler pala otak ckt... Nabi Muhammad S.A.W pun berjuang pun atas nama islam... ko je sibuk dengan melayu ko.. ha ha ha melayu dah banyak kapir skrg ni... x caya? ha ha ha sbb tu aku malu jadi melayu...

ASHAMSURI said...

aku bangga jadi melayu..pasal melayu merupakan bangsa yg beragama Islam. dan aku percaya Rasullullah SAW pun mesti bangga baginda dari keturunan arab.untuk masuk syurga ni, itu ditentukan Allah, bukan kuasa kita nak mengkapir2kan sesama Islam ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...