Monday, May 14, 2012

BERSIH 3.0 memang idea jahat Anwar

Dari awal lagi aku dah cakap bahawa Bersih 3.0 ni platform PKR untuk tunjuk jaguhan..gunakan NGO tu sebagai wayang je. Anwar cuba nak jadikan Malaysia mcm negara negara luar yang mengamalkan pendekatan demonstrant jalanan.

Cuma bagi mereka yang terlalu fanatik, memang takkan jadi apa pun walau macam mana atau apa pun alasan dan kenyataan yang kita beri. Taksub dan fanatik yang melampau mengaburi mata dan otak dia orang. Atleast, aku respek kat beberapa bloggers yang pro PR tapi still tak menyokong membuta tuli. Yang salah tetap salah..Korang leh baca kat sini, sini dan sini.. Fikir fikirkan lah..

2 comments:

gelorahatimuda said...

adus. wa ingat lu pun nak kata cubaan guling kerajaan gak.hihi!

ASHAMSURI said...

hahaha..wa xrasalah cubaan gulingkan kerajaan setakat level anjurkan Bersih jer..cume wa xpuas hati bab provokasi yg dilakukan hgga polis pandang serong pd org awam, dan org awam pun pandang serong kat polis hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...