Thursday, July 5, 2012

Ron97 turun..Ron95 apa cerita beb?

Terima kasih kepada Kerajaan kerana mendahulukan rakyat untuk mengurangkan beban taraf hidup hari demi hari..dan langkah terbaru yang diambil ialah dengan menurunkan harga Ron97 sebanyak 20sen..

maka bergembiralah ramai orang orang kaya yang berkereta besar dan berpendapatan besar. Rakyat marhaen diberi BRIM 500rm yang sekali hadap pun dah abih, tapi rakyat bangsawan diberi lebih nilai jangka panjang.

Kerajaan hilang akal ke? Kan majoriti pengguna kenderaan menggunakan Ron95? Apa salahnya turunkan dulu untuk rakyat berpendapatan rendah. Selalu sangat buat tindakan tindakan sengal. 

DS Najib tak tahu ke yang kerete kerete gomen pun isi minyak 95 jugak untuk jabatan masing masing. Dengar suara akar umbi konon..puiiiii..

Baik cepat counter semula tindakan ni dan turunkan sama harag ron95 tu sebelum makin banyak bunyik..tu aje lah pesan ku wahai si mambang!


Sent from Samsung tablet

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...